דה-סבן

משרד רואה חשבון בפתח תקווה

עד כמה חשוב שרואה החשבון שלכם יהיה קרוב לבית העסק?

 

ובכן, רואה החשבון לא אמור להיות ממוקם באותו בניין משרדים או מרכז מסחרי שבו אתם ממוקמים, אבל אם העסק שלכם בפתח תקווה, למצוא רואה חשבון מעולה בפתח תקווה בהחלט אמור להיות בראש סדר העדיפויות שלכם.
ההתנהלות השוטפת שלכם מול רואה החשבון יכולה בהחלט להתבצע באמצעות טלפון, פקס ודואר אלקטרוני, אלא שישנם מקרים בהם חשוב לשבת פנים מול פנים, לשוחח על הדברים לעומק, וכמובן מקרים בהם יש לחתום על מסמכים שונים במקור.

 

 התנהלות יעילה יותר ומחיר נמוך יותר

אחרי שאמרנו את הדברים, די ברור מדוע מציאת רואה חשבון קרוב לעסק צריכה להיות האפשרות הראשונה עבורכם. יחד עם זאת, גוש דן הוא אזור צפוף למדי, ובמרבית המקרים אין שום בעיה לבחור רואה חשבון הממוקם גם בערים סמוכות כמו רמת גן, בני ברק או גבעתיים.
יחד עם זאת, כאשר מנתחים את עלות המחייה בערים השונות של גוש דן, פתח תקווה מהווה בהחלט קו גבול שבו יורדת רמת המחירים ביחס לגוש דן ולבטח אל מול העיר תל אביב. המשמעות של הדברים היא, שבבחינת העלויות של שירותי רו"ח פתח תקווה מסוגלת להציע לכם כנראה את העלויות האטרקטיביות ביותר.

 

 

התנהלות אינטנסיבית במקרה של התדיינות מול רשויות המס

דברים אלה מקבלים משנה תוקף כאשר קיימת "בעיה" בתיק שלכם ברשות המיסים, ואתם נדרשים לעבור תהליך אל מול רשות המיסים, ובליווי של רואה החשבון שלכם. או אז ייתכנו מצבים רבים יותר בהם תצטרכו לפגוש את רואה החשבון, להתלוות אליו לדיונים ברשות המיסים וכן הלאה.
במקרה כזה, ישנה עדיפות ברורה לקרבה הגאוגרפית של רואה החשבון אליכם, הן בהיבט של יעילות ההתנהלות ביניכם והן בהיבט של עלויות השירות.

 

בחירת רואה חשבון בעל התמחות ספציפית או רואה חשבון גנרי

בעת חיפוש רואה חשבון תוכלו למצוא רואי חשבון גנריים, המציעים את שירותיהם לכל בתי העסק מכל הענפים הכלכליים, וכן רואי חשבון המתמחים בענפים כלכליים ספציפיים.

ככלל, עבור מרבית בתי העסק אין משמעות להתמחות רואה החשבון בתחום מסויים. ישנם מקרים מסויימים בהם רצוי למצוא רואה חשבון בעל התמחות ספציפית בענף בו אתם פעילים.
כך למשל, אם אתם עוסקים במכירת אלכוהול או במכירת כל מוצר אחר שחל עליו מס קניה, כדאי שרואה החשבון יכיר את התחום וידע לא רק כיצד לנהל את החשבונות שלכם מול הרשות המתאימה, אלא גם לייעץ לכם לגבי ההתנהלות הטובה ביותר עבורכם בהיבט זה.

 

רואה חשבון המתאים לגודל העסק שלכם

 

התמחות בתאגידים גדולים היא בהחלט התמחות חשובה עבור ארגונים גדולים, לאומיים או גלובליים, ובמקרה של עסקים קטנים, על אף שלא נדרשת התמחות מסויימת, עצם ההתמקדות של רואה החשבון בקהל לקוחות זה יכול להצביע על רמת עלויות שמתאימה יותר לעסקים קטנים.

 

מציאת רואה חשבון קרוב לעסק הוא אחד הדברים הכי חשובים שיכולים להיות עבור בעל עסק קטן. למרות שבעלי עסקים קטנים ועצמאיים לא חייבים שירותי ראיית חשבון, בדרך כלל תהיו עסוקים מדי ותתמקדו בניהול העסק ולא יהיה לכם זמן להתעסק בניהול החשבונות בעצמכם. מציאת רואה חשבון בפתח תקווה חשובה כי רואי חשבון עושים הרבה בשבילכם, והם יכולים לתת לכם עצות לגבי ניהול העסק שלכם ולעזור לכם לקבל החלטות ככל שהעסק שלכם גדל ומתרחב.

 

טיפים עבור מציאת רואה חשבון

אז איך בדיוק מוצאים רואה חשבון שמתאים בדיוק לצרכים שלכם? הנה כמה שאלות שכדאי לשאול ומקומות בהם כדאי לחפש:

 

 

 

 

 

 

אז פנו אלינו עוד היום ונוכל לענות על כל שאלותיכם ולתת לכם ייעוץ.