דף נחיתה משקיעים בחול

רואה חשבון בפתח תקווה- דה סבן
יעוץ מס

בעל נכסים או הכנסות מחו"ל?
יש להגיש על כך דוח בישראל!

מדריך לעצמאי

למה דרכינו?

נוחות
מקצועיות ונסיון
חוסכים כאב ראש
שקיפות ויחס משפחתי
מחירים נוחים
נוחות

אנו מתמחים בשירות למען נוחותך המרבית. בשביל להכין את הדוח לא צריך לעשות הרבה! בהנחייתנו וסיוענו כל שתצטרך זה להעביר לנו כמה טפסים ולחתום על הדוח

מקצועיות ונסיון

דה-סבן חשבונאות ופיננסים פועלים עבורך במקצועיות רבה וביעילות. משרדנו מתמחה בדיווח לבעלי הכנסות מחו"ל ובמיסוי בינלאומי

חוסכים כאב ראש

טופס 150? טופס 1301? דיווח למס הכנסה והאם ישליך גם על ביטוח לאומי? טיפול בדיווח כרוך בביורוקרטיה רבה ומייגעת, במקום לגשת בעצמך אל משרדי הרשויות ולהכין בעצמך את הטפסים, תן לנו לחסוך לך כאבי ראש מיותרים ולעשות את הביורוקרטיה הזו למענך.

שקיפות ויחס משפחתי

דה-סבן חשבונאות ופיננסים הינו משרד משפחתי ובעל יחס חם, הדוגל בשקיפות מלאה. לכל אורך הדרך מהקמת העסק ובליוויו בהמשך דה-סבן חשבונאות ופיננסים יוכל לעזור לך בתכנון העתיד העסקי והשלכות המס של ההשקעה שלך ובהתמודדויות עם קשיים.

מחירים נוחים

דה-סבן חשבונאות ופיננסים מציע שירותים במחירים נוחים, מתומחרים לתועלת הלקוח תוך הקפדה על מקצועיות ושירות ושימת דגש על "עלות מול תועלת"

השאר פרטים עכשיו ללא התחייבות וחסוך מעצמך את הסיבוך עם רשויות המס

כשהחלטתי להשקיע בנכס בחו"ל בסכום יחסית נמוך, לא ידעתי שאני נחשף לחובת דיווח וחשיפה לחבות במס גם במדינת ההשקעה וגם בישראל ובנוסף גיליתי שקיימות תקלות מס הגורמות לתשלומים כפולים. למזלי הכרתי את דה-סבן חשבונאות ופיננסים המתמחים במיסוי בינלאומי, קיבלתי שירות מעולה ולמדתי שניתן לתכנן. כיום אני חוסך סכומים ניכרים. תודה!
רואה חשבון בפתח תקווה
ר.ש.
בעל חברה בתחום האינטרנט ומשקיע בנדל"ן בארה"ב

מספר טלפון: 03-9191921

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:



 


השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם:



  דילוג לתוכן